Sosyal medya pazarlama ve anatilik girişimi Socialbakers, Lenovo işbirliği ile geliştirdiği Social Health Index adlı yeni sosyal medya ölçüm sistemini tanıttı.
Markaların sosyal medyadaki değerlerini tek bakışta gözler önüne
seren Social Health Index, farklı platformlardaki kıyaslamalarla en iyi
sosyal medya değerlemesini sunmayı amaçlıyor.
Daha önce kendi araştırmalarıyla markaların kıyaslamalı sosyal medya
performanslarını gözler önüne seren girişim, Social Health Index ile
markaların bizzat bu analizleri yapmasına imkan tanıyor. Bu yenilik
özetle markaların sosyal medya pazarlamasına harcadıkları yatırımın geri
dönüşünü en iyi şekilde almalarının yolunu açıyor.
Facebook, Twitter ve YouTube analizleriyle tek bir değerleme notu
çıkaran Socialbakers, katılım ve paylaşım gibi farklı açılardan
çözümlemeler sunuyor. Bu sayede markalar kendilerini hangi yönde
geliştirmeleri gerektiğini görebiliyor. Hedeflere ulaşmak için gerçek
zamanlı sonuçlar alıp bunları optimize etme şansına kavuşuyor.
Avrupalı başarılı girişimlerden biri olan Socialbakers‘ın
bu yeni değerlendirme sistemiyle sosyal medya pazarlamasına yeni
basamak daha ekliyor diyebiliriz. Şirketlerin Social Health Index’ten ne
kadar faydalanacağını ise önümüzdeki dönemde hep birlikte göreceğiz.
Kaynak :http://webrazzi.com/2014/10/23/socialbakers-markalari-artik-social-health-index-ile-analiz-edecek/