19 Ocak 2018 Cuma

Microsoft Office Word veya Excel Açılış (Splash Screen) Ekanından "Başlatılıyor" şeklinde Kalıyor ve Açılmıyor.

Merhaba,
Başlıktada belirttiğim üzere bugün bilgisayarımda yüklü Microsoft Office Professional Plus 2016 Türkçe (64 Bit) Lisanslı yazılımım birden bire açılmamaya başladı. Word tıklıyorum açılış ekranı geliyor bir türlü dosyaları açmıyor. Excel de aynı şekilde. Aşağıdaki ekran görüntüleri görünen ekranda takılıyorlar.

İnternette sorguladığımda ilgili yazılımları onarma seçenekleri ile onarmamı önerenleri gördüm. Onarma işlemini yapıp bilgisayarı yeniden başlatmama rağmen bir türlü sorunu halledemedim. Sonrasında daha önce başıma gelen bir durum aklıma geldi. Bu yazılımlar bazen yazıcılar çevrimdışı olduğunda veya erişilemez hale geldiğinde açılmıyordu. Bunun akabinde ne yapabilim diye düşündüm. Aşağıdaki adımları izleyerek yazıcı servislerini kontrole eden Yazdırma Biriktiricisini durdurup tekrar çalıştırdım ve sorun çözüldü.
1) Öncelikle fare simgesi Bilgisayarım simgesinin (Genelde masaüstünde bulunan ) üzerinde iken farenin sağ tuşuna basıyoruz.Açılan menüden Yönet tıklıyoruz.
2) Açılan pencereden Hizmetler ve Uygulamalar altında yer alan Hizmetleri tıklıyoruz.

3) Son olarak da açılan penceredeki sağ taraftaki Hizmetlerden altlarda bulunan Yazdırma biriktiricisini bulup üzerinde farenin sağ tuşuna basıp açılan menüden "Yeniden Başlat" diyoruz.
Umarım sizin Office yazılımınızda düzelmiştir. Yararlı olması dileğiyle....

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *